BIST 100
14.493,09 0,32%
DOLAR
46,2997 0,02%
EURO
53,7525 0,15%
GRAM ALTIN
6.440,59 0,42%
FAİZ
41,69 -0,17%
GÜMÜŞ GRAM
104,21 0,02%
BITCOIN
65.752,00 -1,12%
GBP/TRY
62,1821 0,10%
EUR/USD
1,1606 0,14%
BRENT
79,59 -4,30%
ÇEYREK ALTIN
10.530,36 0,42%
Çankırı Parçalı Bulutlu
Çankırı hava durumu
27 °
Rizespor
2 : 2
Beşiktaş
15 Mayısıs 2026, 20.00
Karagümrük
2 : 1
Alanyaspor
16 Mayısıs 2026, 17.00
Gaziantep FK
1 : 2
Başakşehir
16 Mayısıs 2026, 20.00
Samsunspor
3 : 0
Göztepe
16 Mayısıs 2026, 20.00
Kayserispor
2 : 1
Konyaspor
17 Mayısıs 2026, 17.00
Trabzonspor
0 : 3
Gençlerbirliği
17 Mayısıs 2026, 20.00
Antalyaspor
1 : 0
Kocaelispor
17 Mayısıs 2026, 20.00
Fenerbahçe
3 : 3
Eyüpspor
17 Mayısıs 2026, 20.00
Kasımpaşa
1 : 0
Galatasaray
17 Mayısıs 2026, 20.00

Çok fazla yorum yapmak istemiyorum

Medyanethaber-Kopyasi-6.png

Trendyol Süper Lig'de haftanın kapanış maçında deplasmanda Fenerbahçe ile karşılaşan EMS Yapı Sivasspor rakibine 4-1 mağlup oldu.

featured

Çetin: Çok fazla yorum yapmak istemiyorum

Hakan BAKAR/SİVAS-BHA

EMS Yapı Sivasspor, Trendyol Süper Lig 2023-2024 Sezonu’nun 14. hafta maçında Fenerbahçe’ye konuk oldu.

Ülker Stadı’nda oynanan mücadeleden takım 4-1 mağlup ayrıldı. EMS Yapı Sivasspor’un golünü Rey Manaj atarken, Fenerbahçe’nin gollerini ise Sebastian Szymanski, İrfan Can Kahveci, Edin Dzeko (2) kaydetti.

EMS Yapı Sivasspor bir sonra ki maçta Ziraat Türkiye Kupası 4. tur maçında 7 Aralık Perşembe günü saat 13.00’te sahasında Kuzey Marmara Arnavutköy Belediyespor ile karşılaşacak.

EMS Yapı Sivasspor’un Trendyol Süper Lig’in 14. hafta maçında deplasmanda Fenerbahçe maçının ardından açıklama yapan Teknik Direktör Servet Çetin, basın toplantısında şunları söyledi:

“Rakibimizi sürekli uzun topa zorladık. İstediğimizi yapan arkadaşlar vardı ama kaliteli ayaklar ortaya çıkınca golleri buldular. İkinci yarı iyi başladık. Golü de bulduk. Sonra basit bir gol yedik. Bugünün özeti; kaliteli ayaklarla işi çözdüler. Fenerbahçe adına 4-1lik bir oyun yoktu. Bugün oyunu ileride tutmaya çalıştık bu bizim adımıza sevindirici bir olay ama basit goller yedik. Hakemler ufak ufak da olsa maalesef dokunuyorlar işin açıkçası. Pozisyonlara net bakmadığım için çok da konuşmak istemiyorum ama ilk yarı 1-0’ken pozisyon var onun penaltı olduğunu söyleniyor. Kaybettik bahane olarak göreceğimizi sanacak insanlar o yüzden çok fazla yorum yapmak istemiyorum.”dedi.

Çetin: Çok fazla yorum yapmak istemiyorum

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.