
ANKARA-BHA
Trendyol 1. Lig'de Süper Lig'e yükselme mücadelesi veren Gençlerbirliği, 11 maç sonra evinde Çorum'a 2-1 kaybetti.
Gençlerbirliği, 2025 yılında ilk kez yenilgiyle karşılaştı...
Ayrıntılar birazdan...

ANKARA-BHA
Trendyol 1. Lig'de Süper Lig'e yükselme mücadelesi veren Gençlerbirliği, 11 maç sonra evinde Çorum'a 2-1 kaybetti.
Gençlerbirliği, 2025 yılında ilk kez yenilgiyle karşılaştı...
Ayrıntılar birazdan...