BIST 100
14.259,75 -0,50%
DOLAR
46,5139 0,03%
EURO
52,9546 0,20%
GRAM ALTIN
6.029,35 0,82%
FAİZ
40,65 -0,68%
GÜMÜŞ GRAM
86,97 1,29%
BITCOIN
59.517,00 -2,24%
GBP/TRY
61,5133 0,35%
EUR/USD
1,1373 0,13%
BRENT
74,90 1,57%
ÇEYREK ALTIN
9.857,99 0,82%
Çankırı Parçalı Bulutlu
Çankırı hava durumu
23 °

Ilgaz’dan Başbakan Geçti

5ee7e1bd-ac7c-4654-9075-991e04d834e5-5440-00000404b501bdf6.png

Akparti Ilgaz 7. Olağan kongresi Binali Yıldırım'ın katılımı ile gerçekleşti.

Program sunucusu Hüseyin Kılıç'ın son Başbakan Binali Yıldırım’ı sahneye davet etmesi ile birlikte katılımcılar uzun süre ayakta alkışladı.

Eski TBMM Başkanı, son başbakan ve AK Parti İzmir Milletvekili Binali Yıldırım, Ilgaz Belediye Kültür Merkezi’nde düzenlenen Ilgaz 7. Olağan Kongresi’nde yaptığı konuşmada 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü tebrik etti. AK Parti’nin başarısında kadınların önemini ifade etti. 18 yıllık Ak Parti döneminin mücadelelerle geçtiğini ifade etti.

Suriyeliler konusuna da değinen Yıldırım "Kapıları açtık, herkes iradesiyle gidiyor. Avrupa telaşlandı. Anca uyandılar, meselenin ciddiyetinin ancak farkına vardılar” dedi.

Akparti milletvekilleri M. Emin Akbaşoğlu ve Salim Çivitçioğlu'nun yanısıra Akparti eski milletvekilleri Tevfik Akbak ve Hüseyin Filiz'inde katıldığı Ilgaz 7. Olağan Kongresinde İsmail Akbak ve yönetimi tekrar seçildi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.