BIST 100
14.734,50 -0,63%
DOLAR
46,4626 0,05%
EURO
53,2463 -0,08%
GRAM ALTIN
6.271,42 1,06%
FAİZ
41,03 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
99,37 2,65%
BITCOIN
63.900,00 0,20%
GBP/TRY
61,4025 -0,15%
EUR/USD
1,1457 -0,12%
BRENT
79,09 -1,84%
ÇEYREK ALTIN
10.253,78 1,06%
Çankırı Açık
Çankırı hava durumu
20 °
  • ANASAYFA
  • Dünya
  • Türkiye ile Azerbaycan arasında Turizm Alanında İşbirliği Anlaşması imzalandı

Türkiye ile Azerbaycan arasında Turizm Alanında İşbirliği Anlaşması imzalandı

turkiye-azerbaycan-kultur.jpg

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Birleşmiş Milletler (BM) İklim Değişikliği 29. Taraflar Konferansı (COP29) için geldiği Bakü’de Azerbaycan Turizm Ajansı Başkanı Fuad Nağıyev’le görüştü.

BHA

Ersoy, COP29‘un başarılı organizasyonunun dünyada ses getirdiğini söyleyerek Azerbaycan’ı kutladı.

Türkiye ile Azerbaycan arasındaki turizm ilişkilerinin iyi potansiyele sahip olduğunu belirten Ersoy, ilişkilerin daha da geliştirilmesi ve karşılıklı turist ziyaretlerinin artırılması gerektiğini kaydetti.

Ersoy, Türkiye’nin turizm alanında iyi bir deneyime sahip olduğunu belirterek “Turizm deneyimimizi kardeş Azerbaycan’la paylaşmaya hazırız.” dedi.

Nağıyev de Türkiye’nin COP29’a üst düzey ve yoğun katılım sağlamasından memnuniyet duyduklarını söyledi.

Bakü’ye geldiği için Ersoy’a teşekkür eden Nağıyev, “İlişkilerimizi daha da ilerletmeye hazırız. Türkiye’nin turizm tecrübesinden faydalanmak istiyoruz.” ifadelerini kullandı.

Görüşme sonrasında Ersoy ve Nağıyev, “Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti ile Azerbaycan Cumhuriyeti Hükümeti Arasında Turizm Alanında İşbirliği Anlaşması”na imza attı.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.