BIST 100
14.274,02 0,10%
DOLAR
46,6202 0,14%
EURO
53,0953 0,16%
GRAM ALTIN
6.130,13 1,67%
FAİZ
40,33 -0,79%
GÜMÜŞ GRAM
88,74 2,39%
BITCOIN
60.220,00 1,00%
GBP/TRY
61,5761 0,04%
EUR/USD
1,1384 0,12%
BRENT
71,99 -4,34%
ÇEYREK ALTIN
10.022,75 1,67%
Çankırı Parçalı Az Bulutlu
Çankırı hava durumu
27 °
  • ANASAYFA
  • Gündem
  • Antalyaspor’da kazanan kırmızı liste oldu – Birlik Haber Ajansı

Antalyaspor’da kazanan kırmızı liste oldu – Birlik Haber Ajansı

samet-logo-kopya-69.jpg

Antalya-BHA

Antalyaspor Kulübü Derneği'nin Olağanüstü Genel Kurulunda 682 Oy Kullanıldı.

Antalyaspor Kulübü Derneği'nin gerçekleştirdiği olağanüstü genel kurulda, kulüp üyeleri büyük bir katılım gösterdi. Toplamda 682 üyenin oy kullandığı seçimde, salonun daralması nedeniyle izdiham yaşandı. Bu durum, nefes almakta güçlük çeken bazı üyelerin, oy kullanmadan salondan ayrılmalarına neden oldu. Yaklaşık 70 üye, olumsuz koşullar sebebiyle oy verme işlemi tamamlanmadan salonu terk etti.

Seçim sonuçları, kırmızı listeyle seçime katılan Mustafa Ergun'un zaferiyle sonuçlandı. Ergun, rakibine 18 fark atarak başkanlık için en fazla oyu aldı ve Antalyaspor Kulübü Derneği’nin yeni başkanı oldu.

Antalyaspor Kulübü’nün bir sonraki olağan genel kurulu ise 6 ay sonra, Haziran ayında yapılacak. Bu tarihte kulüp üyeleri, yönetim kurulunda yeni seçimler yapacak ve kulübün geleceğiyle ilgili önemli kararlar alacak.

Yaşanan izdihama rağmen, seçimler düzenli bir şekilde tamamlandı ve kulüp üyeleri, yeni yönetimin görevine başlamasını beklemeye devam edecek.

yazı görseli olabilir

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.