BIST 100
14.274,02 0,10%
DOLAR
46,6202 0,14%
EURO
53,0953 0,16%
GRAM ALTIN
6.130,13 1,67%
FAİZ
40,33 -0,79%
GÜMÜŞ GRAM
88,74 2,39%
BITCOIN
59.909,00 0,47%
GBP/TRY
61,5761 0,04%
EUR/USD
1,1384 0,12%
BRENT
71,99 -4,34%
ÇEYREK ALTIN
10.022,75 1,67%
Çankırı Açık
Çankırı hava durumu
16 °
  • ANASAYFA
  • Gündem
  • Bakan Bak, İzmir Büyükşehir Belediyespor kadın sutopu takımını tebrik etti

Bakan Bak, İzmir Büyükşehir Belediyespor kadın sutopu takımını tebrik etti

1-1.jpeg

Bakan Bak, İzmir Büyükşehir Belediyespor kadın sutopu takımını tebrik etti

İZMİR- BHA

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak, Hırvatistan’ın başkenti Zagreb’de düzenlenen Sutopu Kadınlar LEN Challenger Kupası’nda şampiyon olarak, tarihi başarı elde eden İzmir Büyükşehir Belediyespor Kadın Sutopu Takımı’nı kabul etti.

Bakanlık merkez binada gerçekleşen kabulde Bakan Bak, Challenger Kupası’nın kazanılmasından dolayı sporcuları tebrik etti.

İzmir Büyükşehir Belediyespor Kadın Sutopu Takımı’nın başarısının gurur verici olduğunu vurgulayan Bakan Bak, “Sutopu branşında bir ilki gerçekleştirerek ülkemize Challenger Kupası’nı getirdiniz. İmkan verildiğinde sporcularımızın neleri başarabileceğini kanıtladınız. Sizlerle gurur duyuyoruz. Gençler ve çocuklar için rol model oldunuz. İnanıyorum ki kazandığınız kupa, ülkemizde sutopuna olan ilgiyi daha da artıracaktır. Başarılarınızın devamını diliyorum. Bundan sonraki hedeflerinizi gerçekleştirmenizde, Gençlik ve Spor Bakanlığı olarak desteğimiz her zaman devam edecek.” dedi.

İzmir Büyükşehir Belediyespor Kadın Sutopu Takımı oyuncuları da Türkiye’ye kupayla döndükleri için mutlu olduklarını ifade ederek, desteklerinden dolayı Bakan Bak’a teşekkürlerini iletti.

Sporcularla sohbet eden Bakan Dr. Osman Aşkın Bak, daha sonra İzmir Büyükşehir Belediyespor Kadın Sutopu Takımı oyuncularıyla hatıra fotoğrafı çektirdi.

 

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.