BIST 100
14.274,02 0,10%
DOLAR
46,6202 0,14%
EURO
53,0953 0,16%
GRAM ALTIN
6.130,13 1,67%
FAİZ
40,33 -0,79%
GÜMÜŞ GRAM
88,74 2,39%
BITCOIN
60.519,00 1,50%
GBP/TRY
61,5761 0,04%
EUR/USD
1,1384 0,12%
BRENT
71,99 -4,34%
ÇEYREK ALTIN
10.022,75 1,67%
Çankırı Az Bulutlu
Çankırı hava durumu
25 °

O da rahatladı biz de

BHA-HABER-ICI-2023-12-19T135203.044.png

Stigas’tan Dr. Sadık Ahmet’e küstah sözler: O da rahatladı biz de

Yunan Meclisi’nde Spartiates Meclis Grubu Başkanı Stigas’ın, “Yunan devletinin milletvekili çıkıp Türk’üm diyordu. Ta ki traktör ona çarpana kadar, o da rahatladı biz de” ifadelerine, Dr. Sadık Ahmet’in ailesinden “O’nun anısına yapılan bu haddini aşan ve saygısız hakareti kınıyor, Stigas’ı ailemiz ve toplumumuzdan özür dilemeye davet ediyoruz” sözleri ile karşılık geldi. Yapılan açıklamada şu ifadeler yer aldı:

“Bu tür saygısız ifadeler sadece Dr. Sadık Ahmet’in anısına değil, aynı zamanda aile fertleri olarak bizlere yönelik de derin bir saygısızlık ve incitme kaynağı olmuştur.

Aile olarak Dr. Sadık Ahmet’i kaybetmenin verdiği acıyla her gün baş başa kalıyoruz. O’nun vefatının üzerinden 28 yıl geçmiş olmasına rağmen, böyle bir hakaretin vatandaşı olduğumuz ülkede tekrarlanması, ailemizin içinde bulunduğu zorlu süreci daha da derinleştirmiştir.

Bu tarz ırkçı ve saygısız ifadeler, sadece bizi değil, aynı zamanda toplumsal barışı ve huzuru da zedelemektedir. Etnik kökenlerin, inançların veya herhangi bir kişisel niteliğin saldırı amaçlı bir malzeme olarak kullanılması, kabul edilemez ve kınanması gereken bir durumdur.

Stigas’ı ailemiz ve toplumumuzdan özür dilemeye davet ediyoruz.”

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.