BIST 100
14.308,65 0,34%
DOLAR
46,6246 0,15%
EURO
53,2098 0,37%
GRAM ALTIN
6.075,78 0,77%
FAİZ
40,59 -0,15%
GÜMÜŞ GRAM
87,56 1,02%
BITCOIN
59.396,00 0,06%
GBP/TRY
61,6770 0,20%
EUR/USD
1,1404 0,30%
BRENT
72,82 -3,24%
ÇEYREK ALTIN
9.933,90 0,77%
Çankırı Açık
Çankırı hava durumu
28 °
  • ANASAYFA
  • Gündem
  • Serik’e 50 yıllık içme suyu yatırımı – Birlik Haber Ajansı

Serik’e 50 yıllık içme suyu yatırımı – Birlik Haber Ajansı

i-m-g-3696.jpeg

ANTALYA-BHA

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğü, kentin 19 ilçesinde altyapı sorunlarını çözmek amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in 'Planlı, kurallı ve kimlikli kent' vizyonu doğrultusunda hareket eden ekipler, Serik ilçesinde kapsamlı bir içme suyu hattı yenileme çalışması gerçekleştiriyor. Serik'in 66 mahallesinde vatandaşlara kesintisiz ve sağlıklı içme suyu ulaştırmayı hedefleyen ASAT, özellikle Belek ve Kadriye bölgelerinde yaşanan su sorununu çözmek için dev bir projeye imza attı. 



SERKÜDER’de konserler başladı: Müzik dinletisi programı gerçekleştirildi

SERKÜDER’de konserler başladı: Müzik dinletisi programı gerçekleştirildi

Turizm bölgesine güçlü alt yapı

Antalya Büyükşehir Belediyesi ASAT Genel Müdürlüğünde görevli Kontrolör Mühendisi Selami Fındık, projenin bölge için büyük önem taşıdığını belirterek, “Belek ve Kadriye, turizm açısından önemli bölgeler. Özellikle yaz aylarında turist yoğunluğu nedeniyle içme suyu sıkıntısı yaşanıyordu. Başkanımız Muhittin Böcek'in talimatıyla başlattığımız proje kapsamında, farklı çaplarda toplam 40 kilometrelik içme suyu borusu döşendi. Ayrıca su üretim tesisi ve iletim hattı inşa edilerek toplamda 1 milyar 561 milyon TL'lik yatırım gerçekleştirildi. Projenin tamamlanmasıyla birlikte sondajlar bölgesinden saniyede 930 litre su basımı gerçekleştirilerek Belek, Kadriye ve Karadayı mahallelerinde yaşanan içme suyu sıkıntıları tamamen giderilmiş olacak" dedi.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.