BIST 100
14.259,75 -0,50%
DOLAR
46,6254 0,15%
EURO
53,0842 0,14%
GRAM ALTIN
6.032,21 0,05%
FAİZ
40,65 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
86,18 -0,57%
BITCOIN
60.196,00 1,40%
GBP/TRY
61,5728 0,03%
EUR/USD
1,1376 0,05%
BRENT
73,88 -1,83%
ÇEYREK ALTIN
9.862,67 0,05%
Çankırı Açık
Çankırı hava durumu
23 °
  • ANASAYFA
  • Gündem
  • Çankırı’da İlk Koronavirüs Aşısı Sağlık Çalışanlarına Yapıldı

Çankırı’da İlk Koronavirüs Aşısı Sağlık Çalışanlarına Yapıldı

covidasi (5)

Çankırı'da, sağlık çalışanlarına koronavirüs aşısı yapılmaya başlandı. Sağlık Bakanlığı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumunun, Covid-19 aşısına acil kullanım onayı vermesinin ardından şehirde sağlık çalışanlarının aşılanmasına başlandı. Çankırı Devlet Hastanesinde ilk aşı, yoğun bakımda görevli hemşire Hatice Şahin ve acil serviste görevli hemşire Dudu Karacameydan'a yapıldı.

Aşılama İle İlgili Çankırı Devlet Hastanesi Web Sitesi Aracılığıyla Başhekim Uzm.Dr Bekir DEMİRTAŞ ''Hastanemizde COVID-19' a yönelik personelimizi aşılama işlemi başlamış olup, personelimizin yoğun ilgisi ile devam fatih escort etmektedir. Süreçte emeği geçen tüm arkadaşlarıma bir kez daha canı gönülden teşekkür ediyorum. Bu vesile ile güzel ve sağlıklı günler görebilmek adına tüm vatandaşlarımıza aşı olmalarını öneriyorum'' mesajını paylaştı.

YORUM YAP

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.